Praktické informace pro odběratele

Aplikace pro Váš přehled

Zřízením klientského portálu poskytuje společnost MV službu svým odběratelům možností nahlížet do konkrétního odběrného místa.

Odběratel zde může nalézt historii vystavených faktur včetně PDF dokumentů, stav uhrazených a neuhrazených záloh na vodné a stočné.

Prostřednictvím portálu nám může odběratel nahlásit změnu na odběrném místě, také může zaslat odečet vodoměru.

Každému odběrateli je přiděleno uživatelské jméno a heslo, které může získat v kanceláři společnosti. 

 

klientský portál

 

Pokud ještě nemáte svůj vstup, napište si nebo nás kontaktuje pro zřízení klientského účtu:

e-mail: info@mv-trebon.cz, klientské centrum: 383 388 119

 

Nahlašte stav pomocí online formuláře

V případě, že nemáte aplikaci, můžete zadat stav vašeho vodoměru pomocí tohoto formuláře.

 
 

 

Vyjadřovací portál

Vyjadřovací portál

více

Předvolby cookies

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Některé z nich jsou nezbytné pro správné fungování webu, zatímco jiné (Analytické) nám pomáhají vylepšit web pro vaše pohodlí při procházení. Souhlasíte s používáním cookies?

Více informací
Technické cookies - vždy zapnutéPodrobnosti
Technické cookies zajištují správné fungování webu a neukládají žádné sledovací údaje.
AnalytickéPodrobnosti
pro měření návštěvnosti webudetaily (1)
Google Analytics
Analytické cookies nám umožňují měření výkonu našeho webu.
Přijmout vše Podrobné nastavení Odmítnout vše
Nastavení cookies souborů