Praktické informace pro odběratele

Aplikace pro Váš přehled

Zřízením klientského portálu poskytuje společnost MV službu svým odběratelům možností nahlížet do konkrétního odběrného místa.

Odběratel zde může nalézt historii vystavených faktur včetně PDF dokumentů, stav uhrazených a neuhrazených záloh na vodné a stočné.

Prostřednictvím portálu nám může odběratel nahlásit změnu na odběrném místě, také může zaslat odečet vodoměru.

Každému odběrateli je přiděleno uživatelské jméno a heslo, které může získat v kanceláři společnosti. 

 

klientský portál

 

Pokud ještě nemáte svůj vstup, napište si nebo nás kontaktuje pro zřízení klientského účtu:

e-mail: info@mv-trebon.cz, klientské centrum: 383 388 119

 

Nahlašte stav pomocí online formuláře

V případě, že nemáte aplikaci, můžete zadat stav vašeho vodoměru pomocí tohoto formuláře.

 
 

 

Vyjadřovací portál

Vyjadřovací portál

více